mannenlogica

Ik zie mijn ventje doodgraag, en ik zou hem voor geen geld van de wereld willen missen. Maar heel af en toe zou ik hem op een kanon kunnen zetten!!!

Hij heeft het gepresteerd om het zakje met Ferre’s eerste haartjes die ik had afgeknipt weg te gooien. Dat zakje was bestemd om in de album te plakken, en ik had de kans nog niet gehad om het dicht te plakken en veilig weg te leggen. Dus met gevolg dat de haartjes helemaal in de vuilbak verspreid liggen, om zeep dus.

En dan ook nog niet snappen dat ik daar boos en verdrietig om ben…

Geef een reactie

