In mijn nopjes

Ik ben echt in mijn nopjes. Gisteren heb ik mijn laatste dag gewerkt.

Vandaag heb ik adres-etiketjes geplakt op de enveloppen van de geboortekaartjes. De waslijn heeft buiten de hele dag vol gehangen met kleertjes en spulletjes van de baby.

Echt een aanval van nestelen dus… Ik geniet er met volle teugen van! Ik hoop wel dat hij nog een goeie 3 weken blijft zitten, zodat ik nog optimaal van die drie weken kan genieten. Een beetje rusten, wat quality time met Emma,…

Ook ben ik mentaal echt nog niet klaar om al afscheid te nemen van deze zwangerschap. Dit gaat ons laatste kindje zijn, en ik wil nog echt optimaal genieten van de schopjes en het gewriemel.

  1. O, ik ben ook jaloers: je veranda af, het park staat klaar, de kleertjes liggen ook klaar, de enveloppen klaar… Zowel Maxime als Gaëlle zijn te vroeg geboren. Bij Maxime was het park nog niet geleverd en had ik “slechts” 5 dagen zwangerschapsverlof. Voor Gaëlle nam ik dus drie weken voor de uitgerekende datum verlof, maar zij kwam twee weken te vroeg, ook slechts 6 dagen verlof. Uiteraard liever dat dan 10 dagen over tijd. Maar toch, vooral bij Gaëlle was alles zo hectisch voordien. De zolder werd verbouwd voor tot kamer voor Maxime. Die was af maar zijn meubeltjes waren ook nog niet geleverd (nochtans op tijd besteld). Ik had de donderdag pas tijd om mijn valiesje te maken en die vrijdagochtend was ze reeds geboren…
    Geniet er nog van!! Ik gun het je van harte!

Geef een reactie

