Mijn dochter heeft smaak!

Ik was zaterdag samen met Emma een vriendenboekje aan het invullen dat ze had meegekregen van een vriendje.

Eerst kwam de vraag “van wie ben je fan?”. Haar antwoord wist ik al voordat ze het gaf. “K3 natuurlijk” zei ze.

En toen kwam de vraag, aan wie heb je dan een hekel. Onmiddellijk zonder nadenken antwoordde ze “Justin Bieber”.

Dus nu ben ik er absoluut zeker van, ze heeft smaak mijn dochter!

  1. Hier eentje met smaak: Finn vindt Justin Bieber maar stom, maar Sientje vindt Justin Bieber wél geweldig, meer nog: ze gaat er mee trouwen 😉 Gelukkig moet ons mieke nog 3 worden en zal dat wel overgaan zeker? Allez, haar vorige grote liefde was E.T.! Dus dan vind ik Justin Bieber al wel een verbetering …
    Grtjs

  2. Coole Emma!
    Ik heb hier nog niets gehoord van Justin Bieber, dus zooo geweldig zal Yane hem ook wel niet vinden….

Geef een reactie

