Sneeuwwitje

Weken heeft ze uitgekeken naar carnaval op school. Ze liet me gelukkig redelijk op tijd weten dat ze zeker als sneeuwwitje wilde gaan. Dus dat hebben we nog goed op tijd kunnen regelen. Maar helaas werd ze ziek het weekend ervoor.

Ze had het goed zitten, en even heb ik nog getwijfeld om haar niet te laten gaan. Maar ik kon het echt niet over mijn hart verkrijgen. Dus ben ik met een redelijk bleek meisje carnaval gaan vieren in haar schooltje.

  1. Hier ook eentje (Hanne) die ziek was met het carnavalsfeest op school. Helaas te ziek op dat moment. Emma heeft er precies toch van kunnen genieten.

Geef een reactie

