Ons Jefke wordt een…

Wij weten het geslacht sinds gisteren…

.

.

.

.

En jullie willen het zeker ook graag weten?

.

.

.

.

We gaan het verklappen, maar nog niet nu. Eerst wil ik de 20 weken echo begin januari afwachten zodat we nog eens een bevestiging krijgen, en we willen het Emma nog persoonlijk tegen een aantal mensen laten vertellen. Daarna smijt ik het op het www.

  1. O leuk! Jolien lag de eerste keer verkeerd, dus ik ben nieuwsgierig of wij het nu eind december wel van de eerste keer zullen weten. Als je een voorkeur had, hoop ik natuurlijk dat die uitgekomen is. En natuurlijk ben ik nu ook bloedcurieus. Ik gok ook op een zusje! šŸ™‚

  2. Spannend he! Je hebt gelijk dat je even wacht tot de volgende echo want een gyn kan zich ook wel eens vergissen he … Ik gok ook op een meisje …

  3. rond die tijd wist ik ook dat Lander een zoontje ging worden, bij Linde was het later dus… ik gok op een broer voor emma!!

Geef een reactie

