K3

Sinterklaas had voor Emma ook 3 ticketjes gebracht voor de K3 show. Ze was er, zoals verwacht, heel blij mee. En moeke en ikzelf mochten mee gaan van Emma, want dat was naar eigen zeggen toch iets voor meisjes hé.

We hadden fijne plaatsen vanwaar ze alles kon zien. En toen de meisjes opkwamen straalde ze helemaal van gelukzaligheid. Bij mij sloegen toen die stomme zwangerschapshormonen weer toe, en de tranen stroomden even later over mijn wangen van ontroering, ik heb er toch een 10-tal minuten over gedaan om me te herpakken. Gelukkig was het redelijk donker, mama had mischien wel wat door, maar ik denk dat voor de rest het toch niemand door had…

Buiten de eerste foto komen de foto’s van bij Kaatje en Katja. Want door de emoties ben ik helemaal vergeten foto’s te trekken…

  1. Amai ja, wat zal ze blij geweest zijn.
    Daarmee zou ik Nora ook dolgelukkig kunnen maken. Maar ze mag nog een jaartje wachten zodat Marie wat ouder is en er ook echt iets aan heeft. Hopelijk bestaat K3 nog tegen dan natuurlijk 🙂

  2. Ik heb de show vorig jaar met Maxime gezien, toen Josje nog helemaal nieuw was en Maxime ook zot was van K3 Dat is nu wat bekoeld, gelukkig, maar ik heb m’n dochtertje nog om ooit nog een keer te gaan kijken. Want ik vond hem geweldig. Ik was niet zwanger en ik moest toch ook een traantje wegpinken toen de show startte en ik zag wat voor een waauw-effect dat had op Maxime (en mezelf) 😉 . K3 mag voor mijn part zeker nóg 10 jaar meegaan.

Geef een reactie

