Verliefd

Ralph* was net op tv. En ik vraag aan Emma of ze een beetje verliefd is op Ralph. Nee, zegt ze.

Dus ik vraag of ze soms op iemand anders verliefd is. Heel verlegen zegt ze ja.

En ik vraag op wie ze dan verliefd is. En dan komt er verlegen  uit: “op jou”.

Zo lief… De tranen sprongen me in de ogen van ontroering (kan ook wel een beetje met de zwangerschapshormonen te maken hebben)

*Die jongen die vorig jaar het junior eurovisie songfestival gewonnen heeft.

  1. Superlief! Ik zou ook bleiten 😀

    Als ik aan Nora vraag of ze verliefd is op iemand, zegt ze: “Ja, op Siegrun”. En Siegrun is ons buurmeisje. Ahum 🙂

  2. Ooooh super! Die traantjes heeft niets met je hormonen te maken maar met moederliefde voor je kleine pop…

Geef een reactie

