Zo hard aan het aftellen

Ik ben toch zo hard aan het aftellen naar vrijdag.

Dit vind ik het vervelendste stuk aan de zwangerschap. Je moet er maar gewoon blindelings op vertrouwen dat alles goed is.

Ik ben totaal niets misselijk. Bij Emma was ik tenminste nog wat misselijk, maar nu niets. Moe dat wel, maar dat is dan ook echt het enige symptoon. Ik heb ook de indruk dat mijn buik al een beetje gegroeid is, maar daar ben ik niet zeker van.

Dus ik ben behoorlijk zenuwachtig voor de echo vrijdag. Het is altijd voor iedereen een drama als er iets mis blijkt te zijn. Maar ik besef dat in ons geval het het einde zou betekenen van onze droom. Het IVF circuit willen we zeker niet meer in, en de kans op zo’n tweede wonder is zo goed als onbestaand. En daarbij, hoe zouden we dat aan Emma moeten uitleggen dat ‘haar’ baby (ah ja, het is ‘haar’ baby hé), toch niet gaat komen.

Dus het moet gewoon goed zijn, ik mag er niet aan denken dat het niet goed zou zijn. Nog 4 nachtjes slapen…

  1. Ik duim mee! Bij Jolien was ik ook niet misselijk en voelde ik mij ook een aansteller omdat ik zo hard die bevestiging van de echo nodig had terwijl vrouwen die de hele tijd lopen over te geven veel geld zouden geven om niet meer misselijk te moeten zijn! Nog 4 nachtjes!

  2. Ik duim heel hard met jullie mee, hoop op een schitterende echo en wens je vervolgens nog zes zorgeloze maanden!!
    En ook ik herken de stress en de angst. Het enige wat je kan doen is vertrouwen hebben in de natuur. Veeeeel makkelijker gezegd dan gedaan trouwens!!

  3. Ik kan je me ongerustheid perfect voorstellen, zeker omdat het bij jullie al zo’n wonder is! Maar zo’n wonder, dat kan alleen maar goed gaan!
    Ik duim mee voor vrijdag!

Geef een reactie

