grootse plannen

Gisteren had ik grootse plannen. Walter moest gisterenavond alleen weg, en dat komt zo goed als nooit voor. Hij is een beetje een huismus.

Ik had Emma om 20u in haar bedje gestoken. En dus had ik de hele tv en zetel voor mij alleen. Ik had vanalles op de dvd staan dat ik wilde zien, en waar ik niet aan toe kom als Walter de tv inpalmt. Ik had me vanalles lekker voorzien (lekker, maar gezond natuurlijk). Kortom, klaar voor een lekker verwenavondje.

Om een lang verhaal kort te maken, om 21u30 schoot ik wakker op de zetel, en zag ik dat ik al een klein half uurtje van mijn serieke had gemist. Ik heb het dus maar even teruggespoeld en afgekeken (terwijl ik aan het vechten was tegen de slaap). En om 22u05 lag ik in mijn bedje.

Zover mijn grootse plannen voor een lekker verwenavondje…

Eén reactie

Geef een reactie

