Project mini Koch #48

Ik ga een annava-ke doen. Waarschijnlijk dachten jullie dat ik van de aardbodem verdwenen was. Maar ik had er even helemaal geen zin meer in.

Maar de reden waarom ik er even helemaal geen zin meer in had is nu iets geworden wat ik van de daken wil schreeuwen, en wat is daar beter voor dan een blog.

Dus voor diegenen die het nog niet door hebben ondertussen… In mei mogen we terug een klein boeleke verwachten!

Geheel onverwacht dat wel, want zoals je in mijn vorige post kon lezen wilden we het embryootje in de diepvries nog een kans geven en er dan mee stoppen. Dat embryootje heeft zelfs de ontdooiing niet overleefd. Na die zoveelste tegenslag was bij ons eigenlijk de maat vol, en hebben we de knoop doorgehakt dat we er mee zouden stoppen. Maar dat was dus duidelijk buiten de natuur gerekend, want nu ben ik dus bijna 10 weken zwanger.

Ik moet er zeker niet bij vertellen dat we licht in shock waren toen we naar een positieve zwangerschapstest zaten te staren…

  1. geweldig kim, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen! Dit hebben jullie zo verdiend! Geniet ervan!!! Proficiat!

  2. Fantastisch, ik krijg er zowaar kippevel van 🙂 Het is jullie meer dan gegund! Ik wens je alvast een droom van een zwangerschap en zeker ook een droom van een broertje/zusje voor Emma!

  3. Proficiat, wat een geweldig nieuws!
    Dat hoor je toch zo vaak hé, dat de natuur zijn werk doet als de hoop opgegeven wordt. Geniet ervan!

  4. ooooh, Kim, da meen je niet!! schitterend!!!! Ik krijg er zowaar kippevel van! Ik ben zo blij voor jullie en wens jullie een mooie zwangerschap en een prachtige baby!!
    dikke proficiat!

  5. Goh en het cliché wat je in de periode van proberen en wachten zo NIET wilde horen, maar toch duizendende keren moest aanhoren blijkt toch te kloppen!!! De natuur z’n gangetje laten gaan en er niet mee bezig zijn.
    Echt een wondertje dat jullie dubbel en dik verdient hebben.
    Ben echt super content voor jullie, Emma zal het ook geweldig vinden.

  6. De natuur blijft een onvoorspelbaar en verrassend iets. Wat zullen jullie inderdaad in shock geweest zijn bij zo een grote verrassing :))

    Nogmaals een superdikke proficiat! Ik ben zo blij voor jullie.

  7. Waaauw, is me dat verschieten zeg!! Ik ben hier al zoveel keer langsgeweest en geen update.. en nu inees dit grote nieuws gemist!! Ik ben zo blij voor jullie, dat kan je niet geloven. Ik pink hier gewoon spontaan een traan weg. Soms is het leven toch zo mooi !!! Geniet ervan xxxx

  8. Maar dat is prachtig!!! Dikke proficiat! Een cadeautje van moeder natuur mocht ook wel na jullie zo een lastig parcours bezorgd te hebben hé.

  9. Ik ben toevallig hier terecht gekomen en wens jullie een dikke proficiat met dit geweldige nieuws!!!
    Ik tel mee af met jullie want hier zit een eerste wondertje in de buik te wachten om begin mei de wereld te veroveren! 🙂

  10. Hallo,

    Ik ben eindelijk nog ns op je blog geraakt… en lees nog een keer het goede nieuws langs deze weg!! We zijn echt enorm blij voor jullie!! Het is nogal een weg geweest blijkbaar! Maar er is een mooi resultaat in het verschiet.. Vrienden van ons hebben ook zo een verhaal: 2 maal zwanger geworden via IVF en dan plots onverwacht natuurlijk zwanger van nr 3!! De natuur is het ’t en ’t ander he!! Geniet geniet geniet en wij komen het beebje zeker bewonderen he!!

Geef een reactie

