Terug van weg

Het is al een heel tijdje geleden dat ik hier nog geschreven heb.

Eerst begaf mijn laptop het, waar ik toch een 6 à 7 weken op heb moeten wachten. En daarna geraakte ik maar niet terug opgestart.

De onderwerpen waarover ik inspiratie had waren (in mijn ogen) redelijk banaal en gewoon. En ik kon me niet voorstellen wie zoiets on-interessant zou willen lezen. Maar nu heb ik ondertussen al uit verschillende hoeken subtiel en minder subtiel te horen gekregen dat ik moet doorgaan mijn mijn blog. Dus bij deze ga ik (proberen) er opnieuw een lap op te geven…

Welke postjes hebben jullie de komende week(en) nog van me te goed: 

*Het naderende einde van Emma’s eerste schooljaar. Op haar eerste oudercontact was haar juffrouw vol lof, dus wij waren vanzelfsprekend apetrots.
* We hebben ook al een moederdag en een vaderdag achter de rug de gedichtjes en de cadeautjes waren zo schattig…
* We zijn een tweetal weken geleden ook weer naar de zee/plopsaland geweest. Dat was een superweekend, maar daarover later ook meer.
*Over ons project mini Koch heb ook nog nieuws, helaas wel nog altijd geen goed nieuws…
* Emma haar speeltuin waaraan Walter nog altijd aan het werken is.
* De komst van mijn (onze) droomveranda.
* De grote veranderingen op mijn werk.

Eén reactie

  1. Ik ben blij dat je terug bent! Ik lees altijd graag mee bij jou. Je schrijft leuk en de verhalen die zo banaal lijken, zijn gewoon het dagelijkse leven en toch leuk om te lezen!

    Zou je mij nog eens het paswoord kunnen doorgeven aub? Ik ben het weer maar eens kwijt en met die “zwangerschapsdementie” verbetert het er allemaal niet op…

  2. Kim, ik ben het wachtwoord kwijt, maar als ik mag, zou ik graag mee volgen hoe het jullie ondertussen vergaat. Ik vind hier ook geen e-mailadres, dus kan je niet mailen. Zou je het wachtwoord kunnen mailen naar liesblogt[ad]gmail.com? Sorry hè!

  3. Oh fijn dat je er weer bent! Wij vonden de moeder/vaderdagpakjes ook geweldig en de versjes nog geweldiger 😉

    Ben ook het w-woord kwijt, dus als je wil mag je me mailen.

    Greetz

Plaats een reactie