Eet gezond rook een sigaret

Herinneren jullie je dit verhaal nog? Vanmorgen kwam ze dochterlief (en zoonlief zat ook in de auto) samen met haar hubbie met de auto naar ’t school brengen, met alle twee een dikke stinkende sigaret in hun mond, de damp kwam net niet uit de auto gewaaid toen ze hun deur open deden…

De kinderen zullen dan wel mooi en mager zijn, maar daar ben je vet mee (goeie woordspeling hé…) als je longkanker krijgt omdat je ouders te lomp en te egoïstisch zijn om je kinderlongetjes te sparen van sigarettenrook.

  1. en stel je voor dat je dochter dan een uitnodiging krijgt om er te gaan spelen… ik geloof dat ik dan even in mijn haar zou krabben. Ik kan niet tegen roken waar kinderen bij zijn.

  2. Oh dat vind ik ook onbegrijpelijk en schandalig. Maar die mensen vinden dat dus vaak de normaalste zaak van de wereld eh…

  3. Gelukkig zit dat meisje een jaar (of 2 jaar) hoger dan Emma. Ze zit er dus niet bij in de klas… Want inderdaad, als ze al in de auto roken, dan zullen ze waarschijnlijk ook wel gewoon binnen roken. Dus als er dan een verjaardagsfeestje is geweest, dan krijg je een kind terug dat helemaal naar de sigarettenrook stinkt…

Geef een reactie

