Nieuw speelgoedje

Ik heb een nieuw speeltje:

nokia 7100-2

En ik ben er toch zo blij mee… Nu nog een mooi gsm-tasje of sokje vinden voor mijn juweeltje in te steken, en ik ben weer gesteld.

Walter heeft mijn afgedankte gsm gekregen. Hij was namelijk nog een van die bijna uitgestorven mensen zonder gsm. Was dus, want nu heeft hij ook een ‘mobieltje’. En stiekem is hij ook blij, heel blij, hij wil het alleen niet toegeven 😉

  1. Sjieke GSM! Is altijd leuk zo een nieuw speeltje. Valentin had laatst een nieuwe gsm en hij was nog blijer als een klein kind. Best wel grappig.

  2. Ik kan me je enthousiasme goed inbeelden! Toen ik mijn nieuwe gsm net had, zat ik echt met mijn nieuw speelgoed in de hand te wachten op een sms of belletje om het ding in actie te zien… 🙂

    Geniet ervan, ’t is ne schonen 🙂

  3. hihi, ja ik heb met Walter zijne gsm ook al twee berichtjes gestuurd naar mijne gsm, gewoon om hem eens in actie te zien 😉

  4. ha, voila, hier knn we de gsm al zien… knap ding en van het juiste merk zie ik 😉

  5. Hallo,

    Gave gsm, mooi met dat roze!

    Ik ben zelf een layout voor een site aan het opzetten in CSS, HTML.
    Om foto’s beter uit te laten komen wil ik graag een wit randje om de foto’s en daaromheen een gekleurd randje, maar ik kom er zelf niet uit.
    Zou je mij alsjeblieft willen helpen?!
    Hoe krijg je om de foto’s eerst een wit randje en daaromheen nog een gekleurd randje?
    Welke CSS/HTML code heb ik daarvoor nodig?
    Ik hoop dat je mijn vraag wilt beantwoorden.

    Groetjes Daisy

  6. Goh, wat daar de precieze code voor is weet ik ook niet dadelijk. In de html van de foto’s staat dit: nokia 7100-2

    Dus er wordt via een HTML tag style gewerkt. Maar dat witte randje tussen de foto en het lichte blauwe randje komt er eigenlijk vanzelf, daar heb ik niets speciaal voor gedaan…

  7. Dank je wel voor je uit leg.

    O dus je voegt zelf geen code toe???
    Kun je dat ergens instellen dan ofzo?

    Groetjes Daisy

Geef een reactie

