Emma’s grote meisjeskamer

Ze is af. Emma haar grote meisjeskamer. Het is dan toch roze geworden, ik ben gezwicht. Ze had het maar de hele tijd over haar prinsessenkamer, en tja, het is uiteindelijk toch ook haar kamertje hé.

Alles is af, ik moet alleen alles nog eens grondig met nat afvegen, we moeten nog gordijnen kopen, en over twee weken komt haar lattenbodem en matras. Nu hebben we maar eventjes haar bedje in haar grote bed gezet.

Ik heb er lang over gepiekerd hoe ik alles zou indelen, ik had er zelfs een heus plan van gemaakt. Maar nu dat alle meubeltjes er staan ben ik ook wel heel content. Het is heel knus, met echt 4 hoekjes, slapen, spelen, leren en kleden. En dat wilde ik ook bereiken. Want haar kamertje is vrij groot (4 op 4.5) en dat is niet gemakkelijk om het knus in te richten, maar nu is het wel echt knus en gezellig.

Tegen de langste muur staat nu een grote garderobekast van 3 meter (nr 1 op het plan):

2009-09-20_17

Verder heeft ze dan nog een slaaphoek:

2009-09-20_1Dan heeft ze  nog een studeerhoek (zeer belangrijk ;-)):

 2009-09-20_6

 

En dan heeft ze nog een speelhoekje:

2009-09-20

  1. amai kim! Super schoon aangepakt! Echt heel goed gedaan. Amai amai, hadden mijn kinders maar zo’n paleis als slaapkamer!
    Heel leuk gedaan.
    Alleen zie ik geen behang:)

  2. Heel mooi! En wat een luxe, zo een grote kamer met heuse hoekjes. Emma zal er de tijd van haar leven hebben!

    Ik vind het ook mooi roze, geen pastelroze maar mooi fel roze.

  3. Echt heel mooi, Kim! Amai jullie Emma zal wel in de wolken zijn! En ik zie daar precies allerlei Hemnes meubeltjes… die hebben wij ook :-), echt heel meisjesachtig en romantisch hè

  4. Heel mooi gedaan!
    Die studeerhoek vind ik superpraktisch, ga ik onthouden want in Alexanders kamer moet er ook nog een studeerhoekje komen (Ikea?)

  5. Het is inderdaad geen behang geworden. Ik heb dat idee nog altijd in mijn hoofd zitten hoor. Maar Emma is zo zot van roze en prinsessen dat ik maar gezwicht ben. En het is uiteindelijk haar kamertje hé…

    En dat roze dat was inderdaad een vereiste van mij. De man in de verfwinkel gaf me al een disneykleurenkaartje toen ik zei dat ik roze moest hebben voor Emma haar kamertje. Maar die heb ik toch snel aan zijn verstand gebracht dat er geen disney roze op de muren zou komen 😉

    Het is er nu zo netjes omdat het kamertje nog maar net af is hé. Ik zou achter een half jaar nog eens komen kijken. Dan is het al een heel stuk minder opgeruimd hoor.

    De meubeltjes komen inderdaad allemaal van de Ikea. Het is en blijft mijn favouriete winkel voor zo’n dingen…

  6. Heel mooi gedaan! Wat een geluksvogeltje is Emma, met al die gezellige hoekjes in haar kamer. En zo groot! Zoals sommigen zich hier al afvroegen: waar is de rommel? Hier is het steeds (behalve op poetsdag) een enorme zwijnestal.

  7. Ooooh en waaaauw! Heel erg mooi!
    Het is een prachtige tint roze en zoals Marleen zegt, komen de witte meubeltjes heel erg mooi uit met dat roze.
    En is Emma content? Vindt ze het genoeg “prinses”?

  8. He hallo, ja, als vaste “lurker” op de aapiesite, móet ik natuurlijk ook even bij jou komen kijken!
    Wat een prachtige kamer heeft Emma gekregen. Ik vind Emma trouwens óók een prachtige naam! En wat leuk dat je zo vlakbij woont! wie weet, hebben we mekaar wel eens in het echt gezien, zonder dat we het wisten!

Geef een reactie

