Beetje verstrooid

Vandaag op de parking van ’t werk loop ik naar mijn auto. Als ik er bijna ben druk ik op mijn afstandsbediening van de centrale vergrendeling. En ik hoor deuren open gaan. Tot zo ver geen enkel probleem. Alleen dat het geluid van een paar meter achter mij kwam.

Ik kijk eens goed naar de auto waarbij ik sta. En het is een donkergrijze, klopt, het is een ford, klopt ook, maar daar houd het dan op… Dat was dus niet mijn auto…

Ik heb eens heel snel om me heen gekeken of iemand me gezien had, en ben dan maar heel snel naar mijn eigen auto gespurt…

  1. Oooh, om door de grond te zakken, he! Na mijn eerste bezoek aan de nieuwe, grote Ikea van Anderlecht liep ik terug naar mijn auto in rij I, zoals ik netjes onthouden had. Geen auto te vinden. Rijen G, H, J, K doorgelopen. Niks. En dan viet mij op dat de letters ook een kleur hebben en er dus 4 rijen I zijn… Ik heb die hele parking afgelopen en kon alleen maar denken aan de bewakingsmannen die zich ongetwijfeld zaten te verkneukelen bij de beelden van de bewakingscamera’s.

  2. Aan de delhaize wilde ik mijn auto open maken. Ik stak mijn sleutel in het slot (ik heb geen afstandsbediening) en schoot helemaal in paniek dat het slot kapot was. Ik keek nog eens rond mij heen en zag dat er 2 grijze Citroëns C3 naast elkaar stonden. Ik stond gewoon aan de foute auto te foefelen…

  3. grappige verhalen, heb der ook eentje:
    Zo stond ik met de opel in de ondergrondse met 1 venster open. ik stap uit, duw 2x op de afstandsbediening om de auto en venster te sluiten, ga op mijn gemak winkelen en als ik terug kom staat de venster open???
    Tuurlijk… die truc met 2x duwen op de afstandsbediening is voor de megane… 🙂

  4. Zo ben ik ooit met de fiets naar de gb gegaan en te voet terug gekomen. Ik was toen zwanger van Jesse. Zwangerschapsdementie zeker…

  5. awel, ik heb geen centrale vergrendeling en het is nog onnozeler als je met je sleutel bijna in het sleutelgat van een andere auto zit te prutsen…

  6. Lees dit nu pas… weet je dat sommige afstandsbedieningen andere auto’s kunnen opmaken? Alleen past de sleutel niet in het contact! Jaja dat heb ik allemaal zelf ondervonden toen ik bij de bakker in een andere auto zat en toen ik rond mij keek, het interieur met niet echt bekend voor kwam… was toen ook zwanger van Linde, dus we steken het daar op 🙂

Geef een reactie

