Uitgeteld

Het is goed gegaan met Emma in het klasje vandaag.

Toen Walter en ik ze vanmiddag om 12u gingen afhalen kwamen ze samen met de juffen naar het poortje. Ze hadden allemaal een mooie ballon gekregen. Ze kwam heel fier naar ons toe gelopen. Volgens de juf was ze heel flink geweest, had niet geweend, fijn gespeeld, kwam netjes op tijd zeggen als ze pipi moest doen, en had samen met de andere kindjes haar koekje gegeten om 10u.

Ik heb getwijfeld of ik ze toch een uurtje in bed zou steken, maar aangezien ze het vanaf volgende week ook zonder middag dutje moet stellen besloot ik toch maar om het niet te doen. Ik heb ze dan op de zetel geïnstalleerd met een dvd-tje zodat ze wat kon uitrusten. En het ging goed, ze viel niet in slaap, kwam me af en toe wat vertellen, speelde ook met haar ander speelgoed.

Maar toen ik eten begon te maken rond 16u45 zat ze bij me in haar kleine zeteltje, en even later vond ik haar zo:

2009-09-01_5

  1. ochot! Zie ze liggen!
    Ze zal nu wel goed aant slapen zijn!
    Ze worden toch snel groot he

  2. Leuk om te horen dat Emma zo flink was op school! En het is normaal dat ze uitgeteld naar huis komen hoor. Het is niet niets he, zo’n schooldag!!

  3. Moh zo schattig!

    Ongelofelijk hoe uitgeteld ze zijn na school eh. Niet alleen van het vroegere opstaan of minder kunnen slapen, maar al die indrukken, nieuwe dingen en drukte zijn blijkbaar nogal uitputtend. Hier ook nog steeds.

  4. Haha, ja heel vermoeiend hoor die school! Ik weet onze Ruben nog wel, die viel thuis ook meteen in slaap. Ik hoop dat ze een leuk schooljaar heeft!

Geef een reactie

