Ik ben ook fan!

van de tubtrugs meer bepaald. Ik heb ze al op verschillende plaatsen gezien. Hier onder andere.

We hebben hem al gebruikt als het-is-wel-mooi-weer-maar-er-is-niet-meer-genoeg-tijd-om-het-grote-zwembad-uit-te-halen-badje.

2009-08-20_2

En als echt badje. Waar we hem eigenlijk vooral voor gekocht hebben. Zo kunnen we haar ook een snel badje geven, als we geen tijd hebben voor een uitgebreid bad.

2009-08-21_3

  1. Aan de giraf te zien hebben wij hetzelfde zwembad, inderdaad niet ideaal om vlug eventjes in te spelen. Zo te zien heeft Emma dikke fun in haren tubtrug.

  2. Ja, dat van de collishop met zo’n glijbaantje bij. Fantastisch ding wel, maar vrij groot voor zomaar even op te blazen…

  3. om maar te zwijgen van de toeren die wij moeten uithalen om de lucht er weer uit te laten en het ding ergens aan de kant te leggen…

  4. Ik (en volgens mij al de rest ook) heb hem in een AVEVE gehaald. Ze zijn niet zo duur, ik geloof dat we 15 euro betaald hebben.

  5. Leukleuk, ik heb er twee en er wordt echt altijd om gevochten om er in te mogen gaan zitten!

Geef een reactie

