Foto kinderkamer gezocht

Ik heb bij een van jullie een prachtige kinderkamer gezien. Onderaan de muur was het fuchia en boven het fuchia een tint wit. En op het wit stond net boven het fuchia de naam van het kindje ook in het fuchia. Ik wilde het aan mijn man laten kijken, maar nu ben ik vergeten bij wie van jullie ik het heb heb gezien.

Dus bij deze een oproep. Wie van jullie heeft zo’n meisjeskamer?

Mijn dank is groot.

  1. Ik was het niet. Sorry. En kan me ook niet echt herinneren ergens zo’n kamer gezien te hebben.

Geef een reactie

