Bloemetjes geplukt

Donderdagavond is Emma blijven slapen bij haar moeke en vake. Vrijdag rond 19u kwamen ze haar terug brengen.

Ik hoorde haar al van in de auto bebbelen. En nog voor ze uit haar autostoeltje gehaald werd riep ze al heel hard: “mama, kijk bloemetjes”. En meteen ze uit de auto was kwam ze zo hard ze kon op me afgelopen om me een zelfgeplukt bosje reuzemadeliefjes te geven. Moeke had haar daar een mooi zilverpapiertje rond gedaan.

“In water zetten”, zei ze er nog bij. Dus heb ik nu op tafel een glaasje met mooie (ietwat gehavende) reuzemadeliefjes staan. Eigenhandig geplukt door mijn lieveke.

2009-07-25

  1. Dat zijn inderdaad de moeiste boeketjes van de hele wereld!
    Op onze keukentafel staan er ook kleine madeliefjes te blinken, geplukt door ons oudste dochter 🙂

  2. Schattig he! Maar jij krijgt er tenminste de steeltjes bij, Niels geeft me meestal enkel de bloem zelf 😉

Geef een reactie

