Nieuwe zetel

We zijn de trotse eigenaren van een nieuwe salon. We zijn al even aan het uitkijken naar een goedkope mooie salon. We hadden gehoopt met de onze verder te kunnen tot we uit de kleine kinderen waren en dus ook uit de vernielfase. Maar helaas was onze nu al zo versleten dat we echt nu een nieuwe nodig hadden. De salontafel gaan we in het najaar nog afschuren en terug vernissen, maar dan in een iets minder gelige tint, meer zoals het tafeltje achter de zetel. 

En deze is het dan geworden:

2009-07-092009-07-09_1

  1. Mooi en chique! Ik droom ook al lang van een mooie salon in plaats van onze Ikea slaapzetel die ik beu ben. Maar eerst een terras, en een garage enz enz…

  2. Mooie zetel. De onze is ook dringend aan vervanging toe. Maar ik probeer nog te wachten tot Kleine Pruts wat groter is. Al zijn er dagen dat het mij echt hoog zit en ik de vlekken niet meer aan kan zien. Maar dan gooi ik er een plaid over 😉

Geef een reactie

