Vervloekte dag

Volgens mij was het vandaag een vervloekte dag. Bij familie konijn was het al van datte. En hier ook.

Het begon s’morgens al bij het afzetten van Emma bij de onthaalmoeder. Ze gaat er nu ongeveer twee jaar. En de keren dat ze heeft geweend bij het afzetten kan ik op 1 hand tellen, maar gisteren weende ze dus. En dat breekt mijn hart dan in duizenden stukjes. Dat kan ik echt niet hebben, pinkt ondertussen nog een traantje weg. Ik hou mijn hart echt vast voor 1 september.

Verder had ik een rotdag op ’t werk, geen zin, veel te warm, veel te moe…

Na het werk ging ik snel de colruyt in, ik moest honing hebben. Dat was het dus, een simpel potje honing. Niet meer en niet minder. Ik heb g*dvr een kwartier aan die kassa staan aanschuiven, ah ja, want ik heb het talent om altijd, maar dan ook altijd de langzaamste rij uit te kiezen. En ik ben altijd de hoffelijkste klant ter wereld, die mensen met 1 miezerig potje honing voor laat. Maar gisteren waren er dus geen hoffelijke mensen in de colruyt.

Toen ik thuiskwam trof ik Emma en Walter in de tuin aan. Ze liep lekker in haar blootje, want ze zat in haar zwembadje. Maar als ze haar zwembroekje aanheeft, dan glijd ze minder hard dan in haar blote poep, dus ze misrekende zich een beetje en sloeg achterover met haar kopje op de glijbaan. Het viel nog wel mee, ze was harder verschoten dan dat ze zich pijn had gedaan.

Om de dag dan nog even af te maken werd ze even later onder haar voetje gestoken door iets. We zagen iets wegvliegen, dus we zijn er zeker van dat het iets vliegends was. Maar we weten niet goed of het een wesp, een bij, of een horzel was. Even later was haar voetje flink opgezwollen. Maar ze had er niet echt last van. Ze wilde alleen niet meer op haar voetje steunen.

Kortom hier dus ook een baaldag gisteren…

  1. Er zijn zo van die dagen hè… Ik ben blij dat iedereen die wel eens heeft 😛 Gelukkig komen die minder vaak voor dan de “andere” dagen. Toch?

Geef een reactie

