Aan moeders rok

Vandaag deed Emma toch weer zo iets schattigs zonder dat ze het zelf door had. Ik stond wat te rommelen aan mijn bureau, en Emma kwam kijken wat ik aan het doen was.

Ineens voel ik een handje aan mijn rok en zie dat ze mijn rok stevig vastheeft in haar handje, terwijl ze geïnteresseerd toekijkt naar wat ik aan het doen was.

Ik vond het toch zo’n schattig beeld…

  1. Aan moeders rokken hangen.. ze doen dat idd letterlijk eh.
    Nora doet dat ook graag. Rok vasthouden is wel lief en zo, maar zij begint ook vaak te zwieren met mijn rok en trekt hem wat teveel naar omhoog en dat is, zeker in het openbaar, niet altijd gepast 🙂

  2. Er zijn zo van die momenten die we zouden willen vangen in een potje en op een schap zetten zodat we er de rest van ons leven kunnen van genieten…

  3. Lief hé! Ik vind dat de momenten dat ik me het meest mama voel. Want het is mij dat ze een knuffel geeft of aan de rok hangt, en niemand anders.

Geef een reactie

