Hoe weet je dat je nog niet goed wakker bent?

– Als je haarlak onder je oksels spuit en de vergissing pas bemerkt nadat alle twee je oksels aardig plakkerig aanvoelen.

– Als je je 2.5-jarige koffie geeft en zelf je de fristi voorzet. En als je 2.5-jarige dochter je op je vergissing moet wijzen voordat je het door hebt.

– Als de twee voorgaande dingen zich op dezelfde ochtend voordoen.

  1. Grappig, hier gebeuren ook van die dingen. Niet bij mij maar bij Valentin. Hij was vorige week Jesse vergeten te halen bij de onthaalmoeder. Het arme manneke!

  2. hahaha. Ik deed al veel domme dingen maar haarlak onder mijn arm spuiten deed ik toch nog nooit:)

  3. Zolang het geen fristi onder je armen is, hoef je je nog geen zorgen te maken denk ik…

Geef een reactie

