Zon, zon en nog eens zon

Zalig was het vandaag! Nog, nog, nog…

Hier zijn enkele sfeerbeeldjes:

Professioneel poseren, let op de subtiel schuin geplaatste voet…

2009-05-24_4

Dan snel naar me toe rennen om het resultaat van de pose te bekijken:

2009-05-24_6

En als laatste nog een zonnig fotootje van de waterpret:

2009-05-24_17

  1. Wat een zalige foto’s bij het zalige weer! Ik kan ook zo genieten van het zonnetje en dan vooral van mijn kinderen zien te genieten van dat zonnetje…
    Vakantie in eigen tuin!

  2. Ik hou ook enorm van onze tuin ja. En inderdaad zoals Kirsten het zegt, als het dan mooi weer is dan is het echt vakantie in onze eigen tuin.

    Mijn man heeft die tuin trouwens helemaal alleen met de blote hand (en schup en kruiwagen natuurlijk) aangelegd. ‘k ben best wel trots op hem. Het ontwerp van de tuin is wel door een tuinarchitect getekend.

  3. Inderdaad een prachtige tuin…. Proficiat! Knap werk van je ventje!
    Die traptreden: zijn dat de rockstones (van Style & Stones)?
    Wij beginnen ook met de aanleg van onze (voor)tuin vandaar mijn vraagje…

    Groetjes,
    Katja

  4. Merci!
    Die traptreden zijn van Klaps (Avignon antraciet). Ze zijn wel enorm zwaar. Ik geloof dat Walter ze op 100 kilo schatte…

Geef een reactie

