Oudsberg

Vanmiddag zijn we met de fiets eens tot aan de oudsberg in Opoeteren gereden.

Het was een voorstel van Walter, omdat die berg bij hem heel wat jeugdsentiment oproept. Hij ging er met zijn mama vaak naar toe om wat te ravotten op die grote duin.

Emma vond het ook fantastisch! Ze heeft zich een uur echt geammuzeerd op die duin. Het was echt genieten voor ons alle drie! Daar gaan we zeker nog eens terug.

Helaas was ik mijn fototoestel vergeten, dus de prachtige beelden moeten jullie erbij denken…

  1. Dat meent ge niet! Ben jij ook van de maaskant? Ik volg je blog ook al zo lang, en dat had ik ook helemaal niet door…

  2. Da’s inderdaad altijd jammer hè als je van fijne momenten geen foto’s kan nemen. Ik kan er van meespreken 😉

Geef een reactie

