Moederdag

Vandaag was het alweer mijn derde Moederdag. Wat vliegt de tijd toch! Emma had samen met Alida (onthaalmoeder) een mooie bloem voor mij geknutseld. Voor de rest ontgaat haar het hele moederdag gebeuren nog een beetje. Volgend jaar zal dat wel anders zijn.

Toen we wakker werden stelden mijn ventje voor om lekkere dingen te gaan halen bij de bakker. Maar aangezien ik nog altijd fanatiek puntjes aan het tellen ben heb ik daar toch voor bedankt. Maar ik vond het wel heel lief aangeboden.

Toen we dan na ons uitgebreide zondagsmorgen knuffelmoment met Emma beneden kwamen toverde hij een grote bos bloemen te voorschijn.

En even later kreeg ik mijn mooiste cadeau. Ik mocht samen met Emma me buiten in de zon wat gaan ammuzeren, en hij nam de opruim en schoonmaak van de keuken voor zijn rekening. Dat had ik normaal nog op de planning staan voor zondagmorgen. Zalig was dat, en zeker omdat het zo onverwacht was!

Mijn eigen mama hebben we ook goed verwend, er is nog een cadeautje in afwachting, dus daar heeft ze nu al een foto van gekregen en zal ze nog even geduld voor moeten hebben.

We zijn ook nog even naar het graf van de mama van Walter geweest. Haar kunnen we jammer genoeg niet meer plezieren met cadeautjes of verwennerij.

En zo was moederdag een heel plezante dag die veel te snel voorbij was!

  1. Hier was moederdag een beetje minder dit jaar. We waren van zaterdag bij mijn ouders omdat er ’s avonds een verjaardagsfeestje voor mijn bommma was. We zijn dan bij mijn ouders blijven slapen. Zondagmorgen werd ik wakker en ik voelde me echt niet goed. Misselijk! We zijn dan maar naar huis gekomen en ik heb de ganse dag en nacht overgegeven. Gezellig is anders. Sinds 2 weken moet ik trouwens weer elke morgen overgeven. Gelukkig kreeg ik voor moederdag een mooie zonnebril om de pijn te verzachten.

Geef een reactie

