Plopsaland! Here we come!

We gaan naar Plopsaland! Ik weet niet wie enthousiaster is. De mama of Emma 😉

Ik las vorige week in een bekend weekblad dat ze volgende week gratis tickets geven voor alle mama’s voor naar Plopsaland te gaan. Je kon zelf kiezen naar welk park je wilde gaan. En het was geldig van 6 mei tot en met 25 mei. Wij willen gaan in het weekend van 16 mei.

Eerst dachten we misschien met Emma naar Plopsaland in Hasselt te gaan. Maar dat is een indoor park. En als het dan druk is (wat ik wel een beetje verwacht) stoort dat veel meer dan in een buiten-park.

Dus dan bleef nog Plopsaland in de Panne of Plopsaland in Coo over. Maar die twee parken liggen alle twee veel te ver om voor 1 dagje te gaan. Daar vind ik Emma toch nog wat te klein voor, om twee keren zo lang in de auto te zitten. Dus een overnachting was nodig.

En aangezien we ook een Sunparcs park (Sunparcs is nu ook van Centerparcs) in Oostduinkerke hebben liggen en dat maar 10 km van Plopsaland af ligt was het dus snel beslist dat we daar zouden overnachten.

Daarop kwam ik op het idee dat Linda en Yves (zus van Walter en haar man) misschien ook zin hadden om mee te gaan samen met de kinderen. Dus vrijdag in de namiddag vertrekken we richting Antwerpen, houden we even halt om Linda en haar gezin op te pikken en dan door naar de zee.

Zaterdag gaan we dan naar Plopsaland. Zondag maken we er nog zo een toffe dag van. En dan komen we zondag ergens in de namiddag-avond naar huis.

Ik verheug me er ongelooflijk hard op. Nu maar hopen dat het weer een beetje mee zit…

  1. Leuk! Amuseer jullie en geniet ervan! We duimen voor het goede weer en wachten op een uitgebreid verslag hier.

  2. Fijn! En leuk te weten dat die actie volgende week er weer is. Wij zijn al elk jaar met die bon naar Plopsa Indoor geweest.

    Ik zou dit jaar ook graag eens Plopsa De Panne gaan met Yane (maar niet in juli/aug wegens veel te druk). Laat maar weten of het de moeite was….

  3. Fijn!
    Wij zijn er ook al een paar keer geweest en het is echt de moeite voor de kleintjes!
    Hoop dat wij ook weer vlug kunnen gaan als de sloeberkes wat groter zijn!
    Veel plezier en het weer zit wel goed heb ik al gezien

    Groetjes ann

  4. Jullie blogberichtje werkte erg aanstekelijk.
    We hebben ook een nachtje aan de kust geboekt. Zaterdag rijden we op en zondag dan naar Plopsa. Hopelijk hebben we droog weer (en niet te druk in Plopsa).

    ps: vergeet het dagblad niet te kopen voor de boonetjes

  5. Ik heb gisteren al het boekske gaan kopen voor de bonnetjes, ik had al schrik dat ze snel zouden uitverkocht zijn.
    Ik had precies wel wat minder reclame moeten maken hier. Sebiet zit Plopsaland daar eivol 😉

Geef een reactie

