Respect voor jong talent

Vanmorgen hoorde ik op studio brussel een interview met Jasper Erkens. Die naam zei me wel wat, maar ik kon hem niet direct plaatsen.

Ik hoorde wel dat hij nog op het middelbaar zat. En dat hij heel sympathiek klonk.

Maar ik viel bijna uit mijn autozetel toen ze zijn liedje daarna draaiden. Toen wist ik ineens wie hij was. Hij zingt dat liedje van Waiting like a dog

Dat vinden wij (Emma en ik toch) een super goed nummer. En ik las net op ’t internet dat hij nog maar 16 is en dat hij vorig jaar (toen was hij podverdorie nog maar 15) 2e is geëindigd op de humo’s rock rally!

Dat vind ik nu eens echt super talent, ge moet het toch maar doen op zo’n jonge leeftijd. Daar heb ik echt respect voor…

Geef een reactie

