Speeldeeg

Ik had vandaag tof speeldeeg in de winkel op ’t werk zien staan. Er zat ook een vormpjesmaker, en een heel aantal vormpjes bij. Aangezien Emma zo graag prutst met die dingen heb ik haar zo’n setje gekocht. ’t Was ook wel spot goeiekoop. Het is dan ook wel geen echte play doh, maar om nu al wat te experimenteren is die goed genoeg.

2009-04-21_6-copy

  1. eindelijk slaag ik erin om dit berichtje te openen! Het lukte maar niet, maar ge ziet: de aanhouder wint:)
    Ik wou zeggen dat ik het nog nooit gekocht heb, het lijkt me zo’n geprul. Jak!
    Ik vroeg me af of het ook echt zo’n geprul is of dat het goed meevalt

  2. Oei, had wordpress kuren?

    Het geprul valt eigenlijk heel goed mee. Ik had haar eerst plasticine gekocht, maar dat gooide ik van ellende rap aan de kant, dat is veel te hard voor haar handjes, en dat kruimelt zo.
    Dit is veel zachter, en kruimelt veel minder (bijna niets). Ook is het niet zo’n rotzooi om op te ruimen, het maakt geen plekken. Ik ben er echt content van.

  3. Haha Anna. Hier is het een groot succes hoor! Maar die van ons smodderen daar idd wel mee, en nadien moet ik echt onder hun tafeltje kruipen voor de restjes. Maar die van mij zijn goed opgeleerd (soms toch :D) en mogen dus alleen ‘kleien’ aan hun speeltafeltje, en dan valt dat nog wel mee.
    En de mama vindt het ook nog wel eens leuk om figuurtjes te maken 😮

  4. Ik heb het gekocht en morgen mogen ze er mee spelen. Als ik veel opruimwerk heb, weet ik bij wil moet komen klagen he (en wie het mag komen opkuisen haha)

Geef een reactie

