Fotootjes nieuwe schoentjes

Voor de liefhebbers zijn hier de fotootjes van  haar nieuwe schoenen. Haar loopschoentjes mocht ze vanmorgen aan doen naar de onthaalmoeder. Ze was zo trots. Het eerste wat ze zei tegen de onthaalmoeder was: “Kijk!!!! Emma heef(t) nieuwe s(ch)oenen!”.

2009-04-21_2-copy

2009-04-21_10-copy

  1. Mooi! Ik vind het alleszins leuker om schoenen voor de kinderen te kopen dan voor mezelf (maar die van de kinderen zijn meestal ook véél duurder en gaan véél minder lang mee. Gelukkig koop ik niet vaak voor mezelf!

  2. schoenen voor mezelf kopen is een RAMP. Echt, ik heb nog schoenen van het jaar stillekes, maar Isla krijgt elk seizoen mega schattige schoentjes en meerdere paren
    Supermooi!!! Al kan ik op het eerste zicht niet zeggen welke de duurste zijn 😉

  3. Ik heb dat inderdaad ook ja. Maar onze schoenen zijn ook zo saai tegenover die super schattige schoentjes voor die kleintjes…

  4. Mooi! En vooral super dat Emma zo enthousiast is 🙂
    Ik koop ook heel graag schoentjes en kleertjes voor mijn meisjes, hoewel ik ook hard kan genieten als ik voor mezelf schoenen (of kleren) gekocht heb 🙂

  5. Pingback: Schoentjes kijken « (b)engeltjes

Geef een reactie

