3 paar schoentjes rijker…

… en de portemonee een heel stuk lichter.

Het klink wel erger dan het is, het valt uiteindelijk wel mee. Ik was vanmiddag met Emma en Moeke op schoenenjacht gegaan voor Emma. Eerst naar de kinderschoenwinkel. Waar ik uiteindelijk toch weer voor de rondinella’s ben gegaan.

Ze was weer netjes een maatje opgeschoven trouwens. Ze is begonnen vorige zomer met maatje 22, deze winter had ze 23, en nu heeft ze 24.

Nu haar voetjes mooi zijn opgemeten en ik haar nieuwe schoentjes nog bij had (om ze tegen elkaar te kunnen houden), ben ik dan maar meteen bij de shoe-discount binnen gestapt voor speelschoentjes. Daar hebben we nog een paar mooie loopschoentjes en sandaaltjes gekocht, met het gedacht van, nu is er nog de meeste keuze.

Ik ben dus thuis gekomen met 3 paar schoenen (hoe decadent) en een portemonee die een stukje lichter was. Gelukkig had moeke ons wel een stuk gesponserd.

  1. Ach, 3 paar schoentjes valt toch mee voor in de zomer als ze veel buitenspelen (en meer schoentjes verslijten)? Ik troost mij alleszins met die gedachte want ik heb er ook 3 gekocht voor Nora! 😉
    Eén paar ‘goeie’ gesloten sandaaltjes van Clarks, een paar witte open sandaaltjes (via La Redoute) en een paar blauwe buitenspeelsandaaltjes in dezelfde stof als crocs maar een ander model. Niets decadents aan dus!

    Emma leeft precies wel op grote voet eh of Nora op kleine voet… Nora heeft al sinds vorige zomer maatje 22. Maatje 23 lukt soms ook wel maar is toch ruim.

  2. Isla haar voeten groeien ook niet zo hard…
    Ik ben wel benieuwd naar een foto met de paren op 😉
    Sandalen heb ik jammer genoeg nog niet gevonden, omdat ik graag extra steun heb achteraan. Een paar zomerschoentjes zijn we wel al rijker 🙂

  3. Ze leeft inderdaad op grote voet… Dat zij de verkoopster vorig jaar ook al.

    Ik ga straks een fotootje plaatsen. Ze heeft vandaag haar eerste paar aangetrokken, en ze was zo fier!!! Ze vroeg zelf achter een fotootje.

  4. Jesse heeft ook al maatje 24 ondertussen. De verkoopster zei wel dat 23 ook nog goed was maar dan kwamen we de zomer er niet mee rond. Hij heeft ook een paar gesloten schoentjes, een paar sandaaltjes en buiten speelt hij met sportschoentjes maar die zijn bijna te klein en dan zitten wij dus ook aan 3 paar schoenen. Volstrekt normaal dus!

Geef een reactie

