Stokje

Ik heb van Kirsten een stokje gekregen!

Wat op dit moment mijn obsessie is:
Bloggen, voor de rest helaas geen tijd meer voor obsessies
Wat ik nu draag:
Witte bloes over een wit topje, op een zwarte broek.
Doe ik vaak een dutje?
Neen, alleen als ik ziek ben, ik kan niet overdag slapen
Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven:
Emma, vanmorgen bij het afzetten bij de onthaalmoeder.
Wat ik zou willen veranderen:
Paar (veel) kilootjes minder wegen
Wat ik vanavond eet
Aardappelpuree, met kip en boontjes
Mijn laatste aanschaf
Kleertjes voor Emma
Naar welk geluid ik nu luister
Radio
Favoriete weertype
Droog, zonnig, maar niet te warm.
Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft
Merci voor het toffe stokje! Altijd plezant om je blog te lezen!
Favoriete vakantieplek:
Mijn achtertuin met zomerweer.
Films die ik keer op keer kan zien:
Ik kom niet meer op de titel. Maar die Engelse film waarbij de mama in het kraambed sterft en waarbij de papa dan overblijft met het babytje, en nadien verliefd wordt op zijn nanny die hij ergens in een café heeft gevonden… Weet iemand hoe die film ook al weer heet?
Favoriete theesmaak:
Heb niet graag thee
Het boek dat ik momenteel lees:
Geen, vroeger was ik een echte boekenwurm, en nu heb er gewoon geen tijd voor.
Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
Bloggen, de tijd die ik er in steek kan ik niet meer in het huishouden of in Emma steken.
Wat is je doel?
Gewoon gelukkig blijven! Mijn kinderen zien opgroeien tot gelukkige volwassenen!
Wat wil ik ooit nog doen?
Rondreizen. Amerika, Nieuw-Zeeland en Australië wil ik nog ooit bezoeken.
Wat wens ik mijn kinderen toe
Een gelukkig, gezond leven zonder al te grote tegenslagen.
Welke kwaliteit zou ik willen hebben:
Doorzettingsvermogen
Noem één van je kwaliteiten:
Vind ik altijd moeilijk, als ik dan toch een moet noemen: Inlevingsvermogen
Waar wacht ik op?
Een broertje of zusje voor Emma
Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
Ik wil altijd mijn was ophangen met de zelfde kleur wasspelden. Dus geen rode en gele bijeen, het moeten twee wasspelden van de zelfde kleur zijn.

Ik geeft het stokje aan de volgende 4 personen door: Annouk, Katja, Maaike en Door een Roze bril. Ik hoop dat er niemand tussen zit die het stokje al heeft gehad…

  1. Haha, leuk om te vernemen dat ik niet de enige ben die de was met dezelfde kleur van wasspeldjes wil ophangen. Ik kan er echt niet tegen als een broek met verschillende kleuren wordt omhoog gespeld.

  2. Ik weet welke film jij bedoelt Tamara, dat is die met Ben Affleck hé. Ik bedoel nog een andere, dat is een Engelse film, en het babytje heette sarah geloof ik.

    Oei, sorry dat ik je nog eens getagged heb. Ik had al schrik dat ik er iemand tussen had zitten die het al gekregen had…

  3. Jersey Girl is in de week op tv geweest, ik nam hem op, want wist al op voorhand dat ik in slaap zou vallen … Moet het einde nog zien.

    Die film die jij bedoelt weet ik niet direct.

    Groetjes

  4. Pingback: Stok « isla 08 11 2006

Geef een reactie

