Koekjes bakken

Wat kan je doen op een druilerige zondag met een kindje dat met het verkeerde been uit bed is gestapt gehaald? Koekjes bakken!!!

koekjes-bakken

  1. Oh zo leuk! Die koekjes zien er heerlijk uit.
    Wij hebben die uitsteekvormpjes hier ook liggen en ze worden regelmatig eens gebruikt om boterhammetjes uit te steken.

  2. Dat is nog eens een goed idee, daar had ik helemaal nog niet aangedacht.
    Dat ga ik straks meteen uitproberen met haar boterhammetjes…

  3. En van waar komen die vormpjes? Heb met Gitte nog nooit iets gebakken, wel speeldeeg laten maken.
    Ze zien er in elk geval heerlijk uit!

  4. Die handjes-vormpjes heb ik in de AVEVE in Opoeteren gehaald, maar ’t waren wel de laatste handjes. Maar eigenlijk zijn ze niet zo handig, want het deeg blijft tussen de vingertjes vrij hard kleven…
    Die rondjes heb ik gewoon met een glas gedaan.

  5. zo vormpjes heb ik hier ook liggen, maar heb nog nooit koekjes gebakken
    zou dat echt eens moeten doen šŸ˜‰ ze zien er in ieder geval om te smullen uit!!

Geef een reactie

