Grappige uitspraken

Emma is echt serieus aan het babbelen. Ik heb me al een paar keren voorgenomen om een paar van haar uitspraken hier te noteren, want ze zijn soms hilarisch, maar het kwam er maar niet van.

Op het moment zegt ze ons alles na. Zo stond ze gisteren ook bij de kippen en was ze er tegen aan het babbelen: “pikkes(kippetjes), wat zijn jullie aan het doen”. “Kom eens hier”… Zo grappig, en nog zo schattig uitgesproken.

Zo zegt ze ook “How, papa!” of “How, mama!” als we een bocht iets te fel nemen, of ergens hard moeten remmen.

Of als ze iets stout doet dan zegt ze zelf al met haar wijsvingertje in de lucht “pas op hé!…”

  1. Hier ook zo eentje, ze zegt nog zoveel niet, maar doet ook alles wat ik doe.
    Zo wees ik er haar overtijd op dat ze niet met hare boterham met hagelslag moet spelen, ze duwde er hard op met haar vingers… Pas later merkte ik dat ik dit dus ook doe als ik hem smeer (om de hagelslag wat aan te drukken)

Geef een reactie

