fotootjes berging

Hier zijn dan de beloofde fotootjes van onze nieuwe berging, ik ben er zo content mee. En met de rekken en de bakken ook. We hadden ook nog net het geluk dat de rekken in aanbieding waren in de Ikea. We kregen daardoor 20% korting en hebben zo 35 euro kunnen uitsparen.

2009-03-1412009-03-14_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009-03-14_2

  1. ’t Ziet er heel proper uit!
    En wasmachine en droogkast op een hoogte zetten, lijkt me heel handig seg! En ergonomisch. Moet ik onthouden.

  2. Die wasmachien en droogkast op die hoogte is inderdaad super handig. En die drie lades die je onder ziet , daar zitten mandjes in, waarin ik mijn vuile was kan gooien. Ik ben er echt super content mee…

  3. Zo ordelijk! Oh wat wou ik dat wij ook een berging hadden! Onze wasmachine en droogkast staan momenteel in de badkamer, maar dat is echt geen zicht 😦

  4. Ja, die onderste foto ziet er wel een beetje raar uit. Ik had natuurlijk wel net heel goed opgeruimd voor ik die foto trok hé 😉

    Ik ben ook heel content dat we de verbouwing hebben doorgezet. Het resultaat is de stof en vuiligheid meer dan waard geweest…

Geef een reactie

