Gesmokkeld

Vandaag heeft Emma speelgoed van Alida mee naar huis gesmokkeld.

Hoe heeft ze dat aangepakt? Ze heeft een afgedankt tasje van mij, waar ze de laatste tijd veel mee rond zeult. Vanmorgen wilde ze hem per sé mee nemen naar de onthaalmoeder. Dus met de tip (choose your battles) in mijn achterhoofd liet ik ze maar doen.

Vanmiddag had ze het tasje al vast toen ik haar kwam halen. Na haar dutje vroeg ze meteen achter haar tasje. Ik gaf het haar, maar het viel me op dat het tasje wat bol stond. En toen ik het open deed zaten er twee autootjes en een ander speeltje in… En het is geen speelgoed van haar…

Ik zal het morgen maar braaf teruggeven aan Alida…

  1. Misschien tijd om haar wat autootjes aan te schaffen… Denk je dat het echt bewust gedaan is? Misschien eerder toeval.

  2. Ik denk dat het wel toevallig mee naar huis is gekomen. Ze vind het super lollig om altijd vanalles in haar tasje te stoppen en het er weer terug uit te halen. En dat heeft nog gewoon in haar tasje gezeten toen ik haar kwam ophalen.

Geef een reactie

