Foto’s nieuwe wc

Als we dan toch bezig zijn met lang beloofde fotootjes te plaatsen: In november zijn we gestart met de verbouwing van de wc. De voor-foto’s ben ik vergeten te maken. Maar hier zijn wel in ieder geval de na-foto’s:

2009-03-072009-03-07_1

  1. Ferm toilet zeg! Een plekje waar je tot rust kan komen haha!

    Zag net dat Emma vandaag 2 jaar, 2 maanden, 2weken en 2 dagen is, en ik hoop dat jullie vandaag ook het goede nieuws krijgen dat er een 2e baby bijkomen! Succes

  2. Ja dat was me net ook opgevallen.
    Ik heb zo’n zenuwen voor de uitslag. Ik moet nog tot 2 uur werken, en als ik dan om 14u30 thuis kom ga ik onmiddelijk bellen!

Geef een reactie

