Toch een kleedje kunnen bemachtigen

Vandaag was ik nog eens even de JBC in Maaseik binnen gelopen. En daar kon ik mijn geluk niet op, want er hing nog een kleedje in Emma haar maatje!

Ik was zo content, dat nu de lange hete zomer maar snel daar is…

  1. Daar kan je echt goedgezind van lopen eh, tof!
    Ik ga na het werk ook eens naar de JBC in de hoop dat ik iets leuk vind voor Nora want ik ben nu ook helemaal zot van die collectie! Ook het hele fantasieverhaal errond met de talrijke figuurtjes vind ik geweldig.
    Merci voor de tip 🙂

  2. Yep! Ik heb hetzelfde kleedje gekocht! Ik ben een rasechte na-aapster 😉
    En morgen ga ik Nora meenemen om het leuke groene jasje eens te passen…

  3. Het is ook zo’n toffe collectie hé… Ik heb pas een heel fel roos jasje gekocht in de Hema. Anders had ik haar ook zeker dat groen jasje gekocht…

  4. Was vandaag in MM in de jbc, heb ook weer leuke dingen gezien en gekocht! Het kleedje hing daar ook nog… Vind de kleuren wel mooi van die collectie maar sommige dingen waren iets te bont naar mijn goesting!

  5. Ja dat was mijn gedacht ook wel. Sommige dingen waren er echt een beetje over. MAar de JBC heeft echt een toffe collectie dit jaar hé…
    Ik heb haar vrijdag ook nog een tof bordeaux met wit geblokt hemdje met korte mouwen gekocht en een heel tof kleedje met korte mouwkes. Die hadden ze in 3 kleuren, met voor iedere kleur een bijpassend dun vestje. Ze hadden die in ’t rood, groen en in het donkerblauw. En dat kleedje heeft precies zo’n wit haltertopje eronder. Weet je welk ik bedoel? Ik heb voor Emma het rode gekocht.

Geef een reactie

