Kl*te aanbiedingen

Waar ik me dood aan kan ergeren is dat alle aanbiedingen van de grote ketens beginnen op een werkdag. Met andere woorden de mensen die moeten gaan werken grijpen er altijd langs.

Vandaag had ik het weer aan de hand. Vandaag kwam de collectie die Walter van Beirendonck voor JBC heeft ontwikkeld in de winkels. Ik moest normaal tot 12u werken. Ik ben al speciaal een half uur eerder gestopt om langs de JBC in Bree te rijden, want ik had een bepaald kleedje op het oog. En het was natuurlijk al uitverkocht. De winkel was nog geen 2 uur open.

Toen ik vroeg of er nog kleedjes achter hingen keek de verkoopster me aan alsof ik een koelomp mens was. En zei super arrogant (maar echt super uit de hoogte, haar neus stak ze zelfs in de lucht). Nee natuurlijk niet, van zo’n exclusieve collectie was er van ieder maatje maar 1 stuk.

Ik kookte van binnen, dat ze die aanbiedingen toch ook eens in het weekend uitbrengen, in plaats van midden in de week op een werkdag! 

Dit was het bewuste kleedje:

 kleedje

  1. Wat een snertmens! Maar geweldig dat je toch nog gevat hebt kunnen reageren :-)! dat zou mij dus nooit lukken… ja, als ik weer in de auto zit dan weet ik plots vanalles om terug te zeggen maar dan is het al te laat.

    Jammer… want het is een prachtkleedje! ik ga vanaf nu ook de jbc in het oog houden. ik ben daar nog nooit geweest, stom van mij, ik wist echt niet dat ze daar zo’n leuke dingen hadden.

    Trouwens: vandaag was er nog een actie: in de Brantano krijg je een bon van 12,5 euro per paar oude schoenen dat je afgeeft. Ik heb 3 paar schoenen voor de meisjes gekocht (sandalen en dichte lenteschoenen) voor maar 140 euro samen! De actie duurt nog wel even trouwens

  2. ik wou het net gaan posten, dat ik vandaag dat kleedje in Maaseik heb gezien. Heb me ook weer laten gaan voor de 2 kids vandaag. Ik wist niet eens dat het pas de 4 de uit is gekomen. Ik vind het gewoon een leuke collectie omdat de kleren voor jongens meestal zo grauw zijn en bie van Van beirendonck zijn zo lekker fleurig.

  3. Ja, ik heb ook vanalles anders gekocht buiten dat kleedje. Ik vind dat JBC dit jaar echt toffe spullen voor kinderen heeft. ’t is alleen slecht voor de portemonee222

  4. Pingback: Twee-en-een-half « Onze patatjes

Geef een reactie

