Zalig weekend

We hebben een super fijn weekend achter de rug. Niets speciaal gedaan eigenlijk, maar iedereen was goed gezind en vrolijk. Vrijdag ben ik in 7 haasten mijn wekelijkse inkopen gaan doen, zodat er nog tijd overbleef om even bij Silvie en de kindjes binnen te springen. Ze heeft fijn gespeeld met het speelgoed van Jonas en Yara, ze mochten er weer zelf niet aankomen. Ook mama mocht zeker niet aan de kindjes komen, of de kindjes aan mama. Dat vond ze maar allemaal niks. ‘Mijn mama!’ riep ze dan ook een paar keren. Dat beloofd als er een tweede kindje komt…

Zaterdagvoormiddag hebben we nog fijn een uurtje buiten gespeeld en van het zonnetje genoten. Dat deed echt deugd, dat de lente maar snel komt.

Na haar dutje zijn we samen met moeke fijn gaan neuzen in de nieuwe Dreamland in Bree. Het viel een beetje tegen. De Dreamland in houthalen was toch veel groter. Voor de leeftijd van Emma hadden ze eigenlijk niet zoveel. Na al het winkelplezier zijn we een tas koffie gaan drinken (Emma een appelsapje), en daar heeft ze natuurlijk de show gestolen…

Zondag heb ik op mijn gemak de hele boven grondig kunnen poetsen terwijl Emma zich bezig hield op de rommelkamer en haar eigen slaapkamertje. Ik was super content dat ik alles eens grondig heb kunnen poetsen zonder dat ik de hele tijd gestoord werd.

Na haar middagdutje zijn we gaan eten bij moeke en vake en toen was het fijne weekend weeral veel te snel om…

Geef een reactie

