Stokje

Ik heb van Annelyse en van Maaike en stokje toegeworpen gekregen: “Open de vierde map van je afbeeldingen en neem daar de vierde foto en plaats die op je blog. Daarna tag je vier medebloggers die dezelfde opdracht mogen uitvoeren.”

Ik wist al op voorhand dat het een foto van Emma ging zijn aangezien 99% van mijn foto’s van Emma zijn:

2007-06-22_1

Deze foto is getrokken toen Emma net 6 maanden was (6m en 1 dag). Het was s’morgens, ze lag na de borstvoeding even in haar park te spelen terwijl wij ons ontbijt aan het eten waren. Ze had de grootste lol daarom heb ik snel een fotootje van gemaakt.

Ik denk dat ongeveer iedereen het stokje al heeft zien passeren. Als er nog iemand graag het stokje wil en het nog niet heeft gehad, kom het hier dan maar halen.

Eén reactie

Geef een reactie

