Om op te vreten!

Zo schattig dat ons Emma toch soms ongewild kan zijn!

Gisteren was ik de kerstboom aan het afbreken, en Emma was hardop in haar boekjes aan het lezen. Dat was op zich al een super schattig tafereel.

Daarom wilde ik voorzichtig de videocamera nemen om haar stiekem te filmen.

Stiekem, omdat ze altijd meteen naar de filmpjes op de camera wil kijken, en dus onmiddelijk stopt waarmee ze bezig is.

Maar het mislukte, ze had me gezien. Ik probeerde haar nog wat aan te sporen om nog wat in de boekjes te lezen, en daarna zou ze naar het kindje (zij zelf dus) op tv mogen kijken. Maar ze begreep me verkeerd. Ze begon meteen heel ijverig al haar boekjes op te ruimen. Terwijl ze aan het opruimen was zei de hele tijd, F(l)ink hé mama, Emma kiedje (kindje) kijken.

Het was zo ontzettend schattig! Ik heb dan ook maar meteen haar haar zin gegeven toen alle boekjes waren opgeruimd. Ze had het ook echt verdiend, ik zal haar voorleesmomentjes nog wel eens kunnen vastleggen.

Geef een reactie

