Peuterpuberteit

Ze zit er potverdorie vollebak in. En het valt met momenten niet echt mee. Dat ze af en toe een driftige huilbui kan krijgen, dat vind ik nog goed te doen. Maar als ze een hele voormiddag loopt te zeuren daar wordt ik serieus ambetant van!

Gelukkig heeft ze ook af en toe dagen waarop ze terug de oude Emma is, en dan is dat toch zo’n verademing. Dat het maar rap lente en zomer is, dan kan ze zich terug uitleven buiten, in plaats van de hele dag binnen ambetant te doen.

  1. ik wil je nu echt niet ontmoedigen hoor ;-), maar het wordt er wsl voorlopig niet beter op.

    Ik wil alvast die 2 van mij eens een dagje uitlenen, zodat je weet waar je je aan kan verwachten. šŸ™‚

  2. ik ken dat.
    Hier loopt er ook zo een rond gelukkig begint het nu wel te beteren en zijn de driftbuien beperkt tot het aan doen van haar kleren.

Geef een reactie

