Feestoutfit

Vanmorgen tijdens het kerstcadeautjes shoppen manlief toch kunnen overhalen om even met me te gaan kleren shoppen.

Nu heb ik geen gemakkelijk maat (grote maat, het is volledig mijn eigen schuld hoor). En als ik dan aan het kleren shoppen ben wordt ik zo gefrustreerd als iets, omdat alles wat ik mooi vind ik niet aan krijg, en alles wat ik aankrijg niet mooi vind. Dan neem ik me meestal ook heel heilig voor, om er nu echt serieus wat aan te doen…

Nu was ik toch heel hoopvol de winkel binnengelopen. Emma en Walter aan de tv met tekenfilmpjes geplaatst en ik maar kijken en passen.

En nu heb ik toch iets heel feestelijks en iets moois gevonden voor de feesten. En het is echt mijn goesting. Het zijn geen typische grote maten kleren, maar echt mooie kleren die me ook echt goed stonden.

Ik heb een zwart wollen rokje gekocht tot net onder de knie. Daarop een feestelijk bloesje in ’t oud roze met aan de mouwen (korte mouwen) een soort voilestofje ook in oud roze, en een ceintuurtje in het zelfde materiaal als de mouwen. En daarop een zwart dun vestje. Echt tof, ik was er zo super content mee.

Nu ik weer eens gezien heb hoe fijn het is om iets te kunnen kopen volledig naar mijn goesting, heb ik nog maar eens voornemens gemaakt om er nu echt serieus eens iets aan te gaan doen…

Ik zou graag minstens 30kg kwijtspelen… Wordt ongetwijfeld vervolgd…

Geef een reactie

