Postorder-nachtmerrie vervolg.

Als antwoord op mijn boze mail kreeg ik meteen 5 minuten later een automatische reply dat ik binnen de 48 uur een antwoord op mijn vraag zou krijgen, of als ze langer tijd nodig hebben dan zou ik ook binnen de 48 uur een mail krijgen waarin ze me dat meedelen. We zijn nu welgeteld 61 uur verder en ik heb nog geen mail terug gekregen.

Wel lag er gisteren avond toen ik thuiskwam een mooie trui op me te wachten. Hij was per taxipost gebracht. Mij boze mail heeft dan toch al iets opgeleverd.

Waar ik dan wel weer heel boos over word, is dat ik al zo lang op die trui aan het wachten ben, en blijkbaar lag die daar toch gewoon op voorraad. Want ik maak eens serieus van mijn oren, en dan ineens ligt een dag later die trui in mijn brievenbus.

Nu nog mijn geld terug krijgen, en dan ben ik klaar met die hele 3******s. Het zal een pak van mijn schouders zijn.

Geef een reactie

