Postorder-nachtmerrie deel 3

Voila, om 10u30 zat onderstaande mail in mijn inbox. Geen enkel moment waar ze spijt tonen dat ze een klant kwijt zijn, geen enkel excuus, geen enkel spoor van begrip… Ze zijn er zelfs in geslaagd om mijn naam fout te schrijven.

Beste mevrouw xxxxx,

Dank voor uw mail. De verzendkosten van de dubbele bestelling worden rechtgezet, dit zal te zien zijn op het eerstvolgende rekeninguittreksel.

Het tegoed moet via Cofidis aangevraagd worden om terug te betalen op uw rekening.

Wat betreft de teruggezonden trui, ik vermoed dat dit om de violine trui gaat, deze werd opnieuw verstuurd en wordt u een dezer dagen aangeboden.

De reclame aan uw adres wordt stopgezet.

Met vriendelijke groeten,
uw consulente,

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s