Digitale TV

Allé, ik heb dan toch eindelijk iemand aan de lijn gehad van B. Wel weer 15 min moeten wachten, maar kom, het is toch een gratis nummer…

Wat blijkt nu, ze hebben helemaal niets geregistreerd staan!!! Dat hou je toch niet voor mogelijk. Maar goed, ik ben bijna 100% zeker dat we gaan overschakelen naar T. want ik ben het spuugzat. Alleen straks nog eens horen wat ’t ventje er van zegt.

  1. Jaja overschakelen op T!!! (al is t maar omdat mijn ventje daar werkt :D)
    Wij hebben al digitale tv, en ik ben er heel content mee!!!

  2. Amai amai. Veel problemen met allerlei bedrijven hier zeg!
    Ik ben blij dat ik daar geen last van heb want ik ben daar genen held in. Ik ken er niets van dus laat ik alles gelijk het is.

Geef een reactie

