Postorder-nachtmerrie!!!

Ik heb me laten vangen. Ik heb een aantal artikelen besteld bij een groot postorder bedrijf. De naam kent iedereen. Maar aangezien ik nog iets meer fatsoen in mijn lijf heb dan de medewerkers van dat bedrijf zal ik de naam hier toch maar weglaten. Het begint in ieder geval met een cijfer, en eindigt op een -s. Om een heel lang en ergelijk verhaal kort te maken: ik had hier een aantal kledingstukken voor mezelf en voor Emma besteld. En het is allemaal een grote soep geworden.

Ik weet niet goed hoe het komt dat ik me hierin heb laten vangen. Maar de prijzen en gemak van het online bestellen hebben me over de streep getrokken. Nu heb ik van dag 1 miserie met dat bedrijf. Bestellingen die me gewoon dubbel worden opgestuurd. (echt waar, zelfs 2 keer) Artikelen die voorradig zijn als je besteld. Maar als dan uiteindelijk puntje bij paaltje komt moet je er 4 maanden op wachten… Ik kan nog uren doorgaan.

Ik heb al ongeveer 10 heel boze mails gestuurd. Maar geen enkele verontschuldiging tot nu toe, geen enkele keer een spoor van begrip voor mijn woede. Een keer hebben ze gevraagd of ik misschien een kortingsbon van 12.5 euro wilde. Daar heb ik nog niet op gereageerd, geen haar op mijn hoofd dat ik daar nog iets bestel, of ze zouden het me gratis moeten geven 😉

Nu heb ik net onderstaande mailtje weer maar eens naar hen opgestuurd, ik ben benieuwd naar hun nietszeggend ontwijkend antwoord.

Beste, hier ben ik weer. Zoals verwacht weer met een klacht. Ikzelf had natuurlijk niets anders verwacht.

Op mijn laatste rekeninguittreksel(nr 49) zie ik dat pakket 9940553121 en pakket 9940661735 alle twee vermeld staan als terugzending. Ik heb ze ook allebei volledig terug gezonden. Wat ik mis op dit laatste rekeninguittreksel is een terugbetaling van de verzendkosten van een van de twee pakketten. Ik heb er niet om gevraagd dat jullie me dat pakket om de een of andere reden weer dubbel opsturen. Dus ik ga dan ook echt niet twee maal de verzendkosten betalen.

Dan nog eens een vraag, hoe ga ik mijn geld terug krijgen? Jullie willen je geld ook zo snel mogelijk krijgen, ik dus natuurlijk ook. Tot op heden heb ik nog altijd niets op mijn bankrekening zien verschijnen. Ik ben dus nog in blijde verwachting van 75.69 Euro. Ik heb altijd mijn rekeningen tot op de laatste euro voor de vervaldag betaald. Ik hoop dat jullie me het zelfde plezier gaan gunnen.

Een ander ding waarvan ik in blijde verwachting ben is mijn trui van pakket 9940337727. Begin september besteld, en nog maar 3 uur mogen dragen voor het ding stuk was. Als het nog lang duurt, kan ik hem misschien al aan de kant leggen voor de winter van 2009-2010. Kunnen jullie me daarvan misschien een stand van zaken doorgeven?

Het is gewoon niet te geloven wat een soap dit aan het worden is. Velen hadden me al voor jullie gewaarschuwd, maar nu ik het zelf allemaal mee maak sta ik toch nog altijd met mijn mond vol tanden. Als er dan al een voordeel aan heel deze situatie is, dan is het wel dat we altijd een straf verhaal te vertellen hebben aan onze familie en vrienden.

Ik weet niet of ik het jullie al heb doorgegeven, maar ik wil dus ook geen post meer van jullie ontvangen. Ik zal nooit van mijn leven nog iets bij jullie bestellen, ik heb geen zin in weer zo’n miserie. En aangezien papier niet aan de bomen groeit vraag ik dan ook met aandrang dat jullie alle reclame stop zetten, het verdwijnt hier toch ogenblikkelijk bij het oud papier.

Ik ben benieuwd naar hun antwoord… Ik hou jullie op de hoogte.

  1. Wat een schrijftalent :-)!
    Goed dat je ons hiervoor waarschuwt, ik loop namelijk al een tijdje met het idee om ook eens iets bij hen te bestellen. Niet meer dus!
    Veel succes bij de verdere afloop van dit “avontuur”!

  2. Ik heb mij ook 1 keer laten verleiden (trouwens bij hetzelfde postorderbedrijf) en… het was ook geen succes.
    Ook vanaf dag 1 miserie. Ik heb mails verstuurd naar hen, een telefoon gedaan,… Maar ik heb moeten opgeven. Ik heb hen ook verzocht GEEN mails en reclmae meer te versturen. Dit doen ze ook niet meer. Toch 1 zaak waar ze zich aan hun woord houden…

    Succes ermee!

  3. Ik heb dezelfde problemen gehad met een ander postorderbedrijf (begint met la en eindigt op redoute). Ik bestel enkel nog via esprit.

    Emma is al een echt peutertje geworden.

Geef een reactie

