Ze worden zo snel groot, meneer…

Ik sta er iedere keer van te kijken wat een sprongen kinderen maken in hun ontwikkeling. Emma heeft een basisdoos duploblokken. Maar ze speelde er nog niet echt mee. Ze had nog de meeste lol door de doos omver te gooien en dan de blokken door de keuken te stampen, tssss…

Daarom hadden we ook besloten om de duplotrein die we eerst wilden vragen aan Sinterklaas of aan de Kerstman toch nog maar even uit te stellen tot ze ook daadwerkelijk speelt met Duplo. En we hadden nog genoeg andere ideetjes voor Sinterklaas, haar verjaardag en Kerstmis.

Nu was ik dit weekend in de keuken bezig, en Emma zat bij me op de grond met haar duplodoos te rommelen. Ineens kijk ik naar haar en zie ik haar daar een toren bouwen alsof ze dat al 5 jaar doet. Ze kon perfect die bouwstenen op elkaar duwen zonder een keer te missen. Dat had ik haar nog nooit zien doen, en Walter ook niet.

Het gaat zo snel allemaal, ik durf af en toe nog niet met mijn ogen te knipperen, schrik dat ik iets mis van haar…

Eén reactie

Geef een reactie

