Op de koffie.

Emma was vrij vervelend vanmorgen. Of ze nu iets zeurderiger was dan anders, of dat ik het allemaal wat zeurderiger aanvoelde omdat ik moe was dat laten we in het midden. Het komt erop neer dat ik rond 9u15 besloot dat ik echt geen zin had om met haar de hele voormiddag binnen te blijven zitten.

Eens rap een smske naar Silvie of ze thuis was en zin had in visite, en het was in kannen en kruiken.

Ze heeft fijn gespeeld met het speelgoed van Jonas en Yara. De twee dutskes mochten zelfs niet eens meer aan hun eigen speelgoed komen, of ze riep, “Nee, is van mij! Is van Emma!” of “Nee! Baby tout! Is van Emma”. Maar zolang ze er niet op klopte, en zolang de tweeling niet gefrustreerd werd omdat ze niet aan hun eigen speelgoed mochten komen, lieten we ze maar doen. Zo konden we ook rustig wat bij babbelen bij een tas koffie.

Het was heel gezellig, en veel te lang geleden! Silvie, dat doen we zo snel mogelijk nog eens hé!

Eén reactie

  1. kan deugd doen,he. zo eens op de koffie kunnen gaan, gewoon om thuis eens te ontsnappen.

Geef een reactie

